Powered By Blogger

недеља, 11. октобар 2015.

Jabukovo sirće za kosu (Alma ecet hajra)

Kosa mi je bila nikakva, perutala se, masna je uvek bila otkad znam za sebe ali nikako nisam bila zadovoljna sa kosom. Preporučili su mi starije žene, a i čitala sam dosta o sirćetu pa sam rešila da probam i nisam se razočarala. Ispiram kosu mesečno 3 puta i mogu reći da pored prirodnih sapuna koje koristim za pranje kose puno mi je pomoglo i ispiranje. Rezultat ispiranja kose jabukovim sirćetom je glatka, meka i sjajnija kosa. Sirće sprečava isušivanje i nastanak procvetalih krajeva.
Lekovita svojstva:
- reguliše pH ravnotežu kose i kože glave,
- podstiče rast kose
- deluje kao regenerator
- neutrališe perut
- podstiče cirkulaciju krvi do folikula,
- jača kore.
Rastvor za ispiranje
Sastojci:
šolja vode
2 kašike jabukovog sirćeta
Nakon uobičajenog šamponiranja i ispiranja kose vodom, Sipajte rastvor na kosu i ostavite nekoliko minuta, pa dobro isperite kosu. Be Happy!!!


Gyógyászati ​​tulajdonságai
- szabályozza a pH-egyensúlyt a hajat és a fejbőrt,  
- ösztönzi a haj növekedését  
- úgy viselkedik, mint egy kondicionáló 
- semlegesíti a korpásodást  
- serkenti a vérkeringést
- erősíti a hajat.
A mosó oldat hozzávalói:
- csésze víz 
- 2 evőkanál almaecet 
 A normál mosás után öblítsd a haját le vízzel, öntsük a mosó oldatot a hajra, és hagyjuk néhány percig, majd öblítsük le.  Be Happy!!!

Нема коментара:

Постави коментар

Translate