Powered By Blogger

недеља, 6. септембар 2015.

Prirodni sapuni

Pre godinu dana sam negde na internetu počela da čitam o prirodnoj kozmetici pošto je moja koža jako osetljiva na sve i svašta pa sam tragala za rešenjem. Naišla sam na jako dobru kozmetiku koja mi je lice skroz obnovila ali o tome ću neki sledeći put. Htela sam da nađem nešto i za kupanje pošto su me počeli nervirati razni gelovi za tuširanje u raznim jarkim bojama i sa jakim mirisima koji nisu više prijali mojoj koži i naišla sam na prirodne sapune. Mogu vam reći samo da mi se koža obnovila. Losion za telo koristim mesečno jednom pošto je nepotrebno jer mi se koža uopšte ne suši. Gledala sam puno na you tube-u videe za izradu sapuna kao čitala blogove i došla na ideju da i ja završim neki kurs i da probam sama sebi praviti prirodne sapune. Završila sam dva početna kursa  i moram Vam reći da sam jako srećna što sam naučila tehniku izrade sapuna sa hladnim procesom. U izradi sapuna nema granice kako u bojama, sastavu tako i u izgledu, obliku, mirisu. Prirodni sapuni su radost za kožu. Osnova svih prirodnih sapuna je mešavina različitih ulja, tečnosti i masna soda NaOH ( natrijum - hidroksid ). Ali naravno uvek dodajemo i eterična ulja, malo boje. To je to za sada biće nastavka... Be Happy!!!






Нема коментара:

Постави коментар

Translate