Powered By Blogger

уторак, 16. август 2016.

Spenótos-fetás csiga ( Pužići sa fetom i španaćem )

Hozzávalók:
  • 1 csomag levelestészta
  • 1 maréknyi spenót
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 125 g feta sajt
  • 50 g reszelt sajt
  • 1 kanál tejföl
  • so, bors
A spenótot kicsit megpirítottam, sóval, borssal, majd hozzáadtam az apróra vágott fokhagymát. Egy tálba a fetát apró darabokra tördeltem és a tejföllel krémesre kevertem. Majd a spenótot is hozzá adtam. A levelestésztát kiterítjük, kicsit nyújtunk rajta, hogy egészen vékony legyen, majd a hosszabb oldala mentén 6 vagy 7 egyenlő csíkot vágunk belőle. A csikokat vékonyan megkenjük a spenótos-fetás krémmel. Majd félbe hajtjük a csikokat és hosszába feltekerjük. A csigákat kibélelt tepszibe helyezük és 190 fokon pirosra sütjük. Be Happy!!!





Potrebni sastojci:
  • 1 pakovanje lisnatog testa ( 2 komada )
  • 1 šaka španaća
  • 125 g feta sira
  • 50 g rendanog sira
  • 1 češanj belog luka
  • 1 kašika pavlake
  • so i biber.
Španać, beli luk so i biber izdinstamo. U jednu posudu izdrobimo feta sir, dodamo rendani sir i sa pavlakom sjedinimo sve. Nakon toga dodamo i španać. Lisnato testo odmrznuti i rastanjiti. Iseći na 6 ili 7 trakica i premazati sa filom i po dužini saviti na pola pa zarolati u pužiće. Smestiti u tepsiju obloženu sa papirom za pečenje i peći na 190 stepeni dok ne porumeni. Be Happy!!!

Нема коментара:

Постави коментар

Translate