Powered By Blogger

среда, 5. август 2015.

Eliksir vitalnosti (moje impresije)


Danas sam završila sa zadnjom kockicom. Popila sam 36 kockica, svaki dan jednu kocku. Moram da kažem prvo da sam pila kao preventivu,pošto sam zdrava i htela sam da napunim organizam sa kiseonikom i sa mnogim dobrim drugim sastojcima koje sadrži ova kockica. Moram da priznam da sam primetila da imam više energije, i ovu vrućinu sam lakše podnela, vežbala sam lakše, nisam se umarala brzo. Primetila sam da mi koža nije uopšte suva, tako da ovog leta jako malo koristim  losion za telo, inače isključivo koristim i preporučujem prirodnu kozmetiku. Moja mama je alergična na paru, ujutro kad udje u kupatilo i odradi jutarnju rutinu, nema šanse da ne potroši jedno pakovanje papirnih maramica i kine 100 puta, i oči joj suze. I sad kad smo pile ove magične kocke njoj je to prestalo, ne mogu da kažem da skroz ali u ovih 36 dana do 5 puta najviše. Mi Vam predlažemo da probajte, nema nikakvih negativnih pojava, a bolje piti nešto prirodno nego veštačko, neke kapsule. Probajte ! Be Happy!!

Нема коментара:

Постави коментар

Translate